Bliv vedligeholdstekniker hos KMC og vær en nøglespiller i et internationalt team med fokus på bæredygtighed og innovation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

For KMC søger Randstad en engageret vedligeholdstekniker, som vil være en nøglespiller i teamet. Hvis du trives med en alsidig hverdag, tekniske udfordringer og udviklingsmuligheder, er dette jobbet for dig!

Hos KMC bliver du en del af en unik international virksomhed med et innovativt og uformelt miljø, som har fokus på bæredygtighed. Du får muligheden for at være med på en spændende rejse, som tager afsæt i en ambitiøs vækststrategi. I mere end 90 år har de dyrket, udviklet og produceret kartoffelbaserede ingredienser til den globale fødevareindustri – og de opererer i mere end 90 lande over hele verden.

arbejdsopgaver og ansvarsområder

Som vedligeholdstekniker hos KMC vil du få en central rolle og være involveret i mange spændende opgaver. Du vil arbejde tæt på produktionen og være med til at sikre driften af deres produktionsanlæg.

I hovedopgaver vil blandt andet omfatte:

- Fejlfinding og vedligehold af produktionsanlæg
- Udskiftning og opgradering af el-tekniske komponenter for at sikre optimal drift
- Deltagelse i udvikling og implementering af nye og igangværende projekter
- Koordinering og samarbejde med eksterne leverandører og teknikere- Indkøb af     reservedele og teknisk udstyr

Dette er blot et udpluk af opgaverne – dine interesser og kompetencer vil i høj grad være med til at forme dit ansvarsområde, så du kan vokse i rollen.

Stillingen er 37 timer ugentligt på daghold. Cirka hver 4. uge vil du have vagttelefon for at sikre, at tekniske udfordringer i produktionen kan løses uden for normal arbejdstid.

Du bliver naturligvis kompenseret for denne vagtordning.

kvalifikationer og egenskaber

Vi søger dig, der har en baggrund inden for el-teknik, som f.eks. elektriker, industrielektriker, automatiktekniker eller tilsvarende.

Erfaring med vedligehold og fejlfinding på produktionsudstyr er en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste er, at du har den rette indstilling.

Vi forventer, at du:

- Er proaktiv og tager initiativ til at løse opgaver selvstændigt
- Har lyst til at lære og udvikle dig i stillingen
- Er god til at kommunikere og samarbejde med kolleger og eksterne partnere
- Har fokus på sikkerhed i alt, hvad du gør – både din egen og dine kollegers

vi tilbyder

Hos KMC får du et job i en dynamisk virksomhed med et frit og ligeværdigt miljø, hvor der er let adgang til ledelsen. Du får engagerede kolleger og bliver en del af en arbejdsplads, hvor de samarbejder på tværs af afdelinger. I KMC arbejder de ud fra filosofien ”KMC – et godt sted at være”.

De bliver hver dag forkælet med lækker mad i kantinen. Og personaleforeningen sørger for gode sociale arrangementer.
Jobbet rummer store frihedsgrader og mulighed for faglig og personlig udvikling. De tilbyder naturligvis fleksible og konkurrencedygtige arbejdsvilkår. Jobbet er fuldtid.

Vi opfordrer alle kandidater uanset køn, alder, etnicitet, religion, handicap og politisk anskuelse til at søge. Vi ønsker at understøtte en kultur, hvor alle føler sig velkomne, inkluderede og værdsatte.

Udover ovenstående, vil følgende være en del af en ansættelse hos KMC:

- Du bliver en del af et team bestående af en vedligeholdschef, to smede, en lærling samt  to faste eksterne samarbejdspartnere.
- Ansættelse på funktionærlignende vilkår plus fritvalg og pension
- Et spændende og afvekslende job med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i en forandringsorienteret organisation, hvor gensidig respekt, ambitioner, smil og glæde har høj prioritet
- Et moderne procesanlæg, hvor nyeste teknologi løbende integreres
- Kantineordning
- Sundhedssikring

Udover dette bliver du en del af en virksomhed i kraftig vækst med mange fremtidige ambitioner.

ansøg

Hvis ovenstående har vagt din interesse, vil vi se frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Marie Staghøj på tlf. 61959231.

Vi leder efter en medarbejder der kan starte hurtigst muligt, men venter gerne på den rette. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Denne proces varetages af Randstad, og alle henvendelser bedes rettet hertil.

om randstad

Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.

Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135794

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet