Er du organiseret, serviceminded og klar på at tage ansvar i en alsidig rolle? Vi søger en engageret kontorassistent, som kan hjælpe med både administrative opgaver og lettere salg.
Om jobbet:
Som kontorassistent hos Brande Metalkøb vil du få en central rolle, hvor dine arbejdsopgaver spænder vidt.
Du vil arbejde tæt sammen med ledelsen og være en vigtig støtte i den daglige drift.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:
-Personlig assistance til ledelsen
-Administration og opfølgning på opgaver
-Lettere salg og kundekontakt
-Håndtering af e-mails, telefonopkald og korrespondance
-Koordinering af møder m.m.
-Diverse ad hoc-opgaver, som kan opstå
Vi søger en person, som:
-Er struktureret og detaljeorienteret
-Har erfaring med administrativt arbejde, gerne fra en lignende stilling
-Er serviceminded og har gode kommunikationsevner
-Er vant til at arbejde med Office-pakken (Word, Excel, Outlook) og eventuelt andre relevante systemer
-Er selvstændig, initiativrig og har et positivt sind
Vi tilbyder:
-En spændende og alsidig stilling i et dynamisk arbejdsmiljø
-Mulighed for personlig og faglig udvikling
-Gode arbejdsforhold og en uformel arbejdsplads
-Løn efter aftale
Sådan ansøger du:
-Send din ansøgning og CV til info@bmk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brande Metalkøb ApS, Vejlevej, 7330 Brande
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157621