BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du bliver en del af et engageret team i bogholderiet, hvor du selvstændigt skal varetage det daglige bogholderi og regnskabsfunktion. Det er vigtigt, at du er selvkørende, og besidder alle nødvendige kompetencer for at kunne udføre alle daglige regnskabsopgaver. Den første tid vil der være fokus på oplæring samt overlevering af opgaver.
Er dette lige noget for dig, 👉Så klik her og send dit CV👈
Arbejdsopgaver
- Debitorstyring, herunder fakturering, afstemning og opfølgning på betalinger
- Kreditorstyring, herunder fakturabogføring, betalinger, afstemninger
- Foretage bankbetalinger
- Afstemning af bank m.v.
- Forberedelse af klargøring af regnskabsmateriale til revisor mv.
- Foretage månedsafslutning og årsregnskab
- Indberetning af moms og andre afgifter
- Alm. kontoropgaver.
Faglige Kvalifikationer
- Du har en baggrund som bogholder med alt, hvad det indebærer
- Du har en relevant uddannelse indenfor fx bogholderi & regnskab
- Du kender til ERP systemer, så som Navision
- Du har generelt et godt IT-kendskab, og er rutineret i MS Office med fokus på Excel
Personlige kvalifikationer
- Du er ordensmenneske, der har styr på dine tjeklister og deadlines
- Du trives med både at arbejde selvstændigt og i teams
- Du har et stærkt servicegen, og er vant til at have en stor kontaktflade
- Du nyder at arbejde med tal
- Du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket
Særlige forhold
Du bliver en del af en travl og dynamisk arbejdsplads med et godt arbejdsklima, uformel og åben omgangstone, hvor der sættes en ære i at levere stærke faglige resultater og god service.
- Stillingen er på 37 timer pr. uge - Vikariat (12-13 månender)
- Opstart hurtigst muligt
Ansøgning
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-IEVB-U61".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade 104,1., 7330 Brande
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: lan@jobteam.dk
Telefonisk: 91899019
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845748