Financial Controller til BTX Group i dynamisk økonomiafdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På vegne af vores samarbejdspartner søger BECH Personale, en Financial Controller til BTX Group A/S til at indgå i den nuværende økonomiafdeling.

Hvad bliver du en del af?

Du bliver en del af en virksomhed, der har sat et markant aftryk på dansk modetøjshistorie. BTX Group, som beholdt koncernnavnet Brandtex indtil april 2006, har en lang og spændende udviklingshistorie.

Historien starter i 1935, hvor Anna og Aage Petersen under beskedne forhold etablerede virksomheden i en gammel vandmølle i Brande, og strækker sig til i dag, hvor koncernen er en stor spiller i tøjbranchen med flere stærke brands og et betydeligt internationalt udviklingspotentiale.

Efter en turbulent tid indgår BTX Group A/S nu som en del af den familieejede koncern Godske Group A/S og står dermed stærkere end nogensinde, og vi er klar til at udvide vores i forvejen stærke hold.

Hvad går det ud på?

Vejen til stillingen, kan være mange. Men som Financial Controller vil din rolle være en kombination af traditionelle regnskabsopgaver og controlling. Du vil derfor have et bredt arbejdsområde og kan se frem til varierede arbejdsdage.

Du vil blive en del af en økonomiafdeling, som består af 6 kollegaer, hvoraf halvdelen er placeret i vores shared service center i Serbien.

Dine primære ansvarsområder og opgaver vil omfatte:

  • Controlling af datterselskaber og forretningsområder
  • Assistance og support til BTX shared service center i Serbien
  • Driftsanalyser og opfølgning på indtjening på de forskellige brands
  • Sammen med finance manager og business controller udarbejde budgetter og forecasts
  • Kvalitetssikring og udarbejdelse af nøgletal og månedsrapportering, herunder medvirke ved koncernrapportering
  • Medvirke ved udarbejdelse af årsregnskab samt underliggende dokumentation sammen med koncern CFO i Godske Group A/S
  • Enkelte bogholderi opgaver
  • Diverse ad-hock opgaver.

Hvem er du?

Vi søger en erfaren økonomisk profil med stærk forretningsforståelse og gerne 4-5 års erfaring som controller eller lignende i en international virksomhed evt. som revisor i et revisionsfirma. Du vil have mulighed for at forme stillingens indhold, og skal være parat til en vis rejseaktivitet. Du er struktureret, vant til deadlines og har en solid IT-forståelse, ideelt med erfaring i Excel, Power BI, Nav eller TrimIt, som du bruger til at optimere arbejdsprocesserne.

Faglige kompetencer:

  • Konstruktiv og løsningsorienteret
  • Udadvendt, vedholdende og forretningsorienteret
  • Relevant teoretisk uddannelse på HD, Cand.Merc.-niveau
  • Behersker engelsk i skrift og tale (tysk vil være en fordel)
  • Villig til at påtage dig øvrige administrative opgaver.

Ansøgning:

BECH Personale er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, så er du interesseret i at søge denne stilling, bedes du sende din ansøgning samt CV til rekruttering@bechpersonale.dk. Ansøgninger bliver behandlet løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål omkring denne stilling, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Pernille Gordon, som varetager denne rekruttering. Du kan træffe hende på tlf. +45 22606595 eller pernille@bechpersonale.dk.

Bemærk venligst at ansøgninger der sendes direkte til rekrutteringschef Pernille Gordon ikke behandles grundet persondatafordringen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

BECH Personale ApS, Rytoften, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6114079

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet