Global Mobility, Tax department

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en rolle med mange facetter og forskelligartede arbejdsopgaver? Drømmer du om at blive en del af en større international virksomhed, hvor du spiller en central rolle omkring virksomhedens globale mobilitet med fokus på skatteret? Har du samtidig viden om og kendskab til personskat? Så er det måske dig, vi søger?

På vegne af en større international virksomhed i Brande søger Randstad en Global Mobility Coordinator til deres Tax Department. Der er tale om et længerevarende vikariat.

arbejdsopgaver
I stillingen vil du blive en del af et større Global Mobility-team, som sammen varetager en bred vifte af HR-relaterede opgaver. I dagligdagen vil du arbejde tæt sammen i et mindre Tax-team, hvor du vil få dine egne ansvarsområder, men vil også hjælpe dine kollegaer på tværs.

Tax-teamet hjælper virksomhedens medarbejdere med skatteforhold og sikrer korrekte processer omkring skat på både lokalt og globalt niveau. Din hverdag vil i høj grad være præget af alsidige arbejdsopgaver, og dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Sikre overholdelse af skattepligtige regler internt og eksternt, særligt ved grænseoverskridende projekter
  • Kommunikere og rådgive medarbejderne gennem skatteprocesser
  • Arbejde med masterløns- og skattedata i samspil med HR & Payroll og Globalt Mobility Controlling-team
  • Tovholder på diverse processer og projekter vedrørende skatteforhold


Rollen og dens arbejdsopgaver vil desuden formes ud fra dine kompetencer og erfaringer fra tidligere.

din profil
Som person tager du ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret med dine opgaver. Du sætter en ære i at nå dine deadlines og går ikke på kompromis med kvaliteten. Du er robust og kan holde hovedet koldt i travle perioder, samtidig med at du bevarer en positiv indstilling. Derudover har du en udadvendt tilgang, er serviceminded og nyder at være i dialog med både interne og eksterne interessenter.

Derudover er følgende essentielt:

  • Du har kendskab til person- eller arbejdsmarkedsbeskatning
  • Du har gode kompetencer i Excel
  • Du taler og forstår engelsk på et højt niveau, da virksomhedens koncernsprog er engelsk

du tilbydes
Du bliver en del af et sammentømret og erfarent team, som vægter fællesskab og god stemning højt. Du kan forvente selvstændigt ansvar, sparring med dygtige kolleger og god mulighed for at påvirke såvel din egen som teamets udvikling.

Der er tale om et vikariat på 37 timer ugentligt. Opstart ønskes hurtigst muligt og er som udgangspunkt af et års varighed.

ansøg
Vi leder efter en medarbejder, der kan starte hurtigst muligt, så send gerne din ansøgning snarest direkte via vores hjemmeside. Vi inviterer løbende til samtaler, og stillingsopslaget vil blive fjernet, når stillingen er besat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på mail: mie.larsen@randst.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6038198

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet