HR-koordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for HR, og kan du forestille dig selv i en rolle, der kræver overblik og god struktur? Har du erfaring med HR-administration og indgående kendskab til ferieloven? Er du desuden detaljeorienteret og vant til at håndtere administrative opgaver med stramme deadlines? Så er det måske dig, vi søger.

På vegne af en større international virksomhed i Brande søger Randstad en HR-koordinator til et længerevarende vikariat.

arbejdsopgaver
I denne stilling vil du blive en del af et større HR- og løn-team, der sammen varetager en bred vifte af HR- og lønrelaterede opgaver. Du vil have dine egne ansvarsområder, samtidig med at du assisterer dine kolleger på tværs af teamet. Din hverdag vil i høj grad være præget af administrative opgaver i forbindelse med ferie, feriefridage og fritvalgsadministration, hvor din primære opgave vil være at sikre overholdelse af ferieloven.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Vedligeholdelse af feriekvoter
  • Afstemning af ferie i forhold til E-indkomst, feriekonto og bogføring
  • Overførsel og registrering af ferie
  • Afstemning af fritvalg mellem løn og bogføring
  • Tildeling og håndtering af fritvalgsordning•Afstemning af feriefri hensættelse mellem løn og bogføring
  • Tildeling af feriefritimer
  • Nulstilling af ikke-afviklede feriefritimer
  • Vejledning og rådgivning af ledere og medarbejdere vedrørende ferielov, fritvalg, feriefri og politik


din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, da det er din erfaring, der er essentiel for denne rolle. For at lykkes i stillingen er det afgørende, at du har erfaring med de nævnte opgaver og besidder et indgående kendskab til ferieloven. Derudover har du kendskab til HR-systemer og gerne erfaring med SAP og Workday.

Som person tager du ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret med dine opgaver. Du lægger vægt på at overholde deadlines og går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Du er robust og kan bevare roen i travle perioder samtidig med, at du bevarer en positiv indstilling.

du tilbydes
Du bliver en integreret del af et sammensat og erfarent team, der prioriterer fællesskab og en positiv arbejdskultur højt. Du kan se frem til at påtage dig selvstændigt ansvar, deltage i sparring med kompetente kolleger og få rig mulighed for at påvirke både din egen udvikling og teamets fremgang.

Stillingen er et vikariat på 37 timer ugentligt. Vi søger en kandidat, der kan starte hurtigst muligt, og vikariatet er i udgangspunktet af et års varighed med gode muligheder for forlængelse eller fastansættelse.

interesseret?
Så søg stillingen ved at klikke “ansøg” via vores hjemmeside. Vi er på udkig efter en medarbejder, som kan starte snarest muligt, så tøv ikke med at sende os din ansøgning og dit CV. Vi inviterer løbende til samtaler, og stillingsopslaget vil blive fjernet, når stillingen er besat. Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på mail mie.larsen@randstad.dk eller tlf. +45 29 29 31 24.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971873

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet