BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en organiseret og proaktiv person, der brænder for at støtte et kommercielt Project Management-team? Har du en flair for at jonglere med forskellige opgaver, og trives du i en travl arbejdsdag? Hvis ja, så er denne stilling som intern teamassistent måske noget for dig!
For vores kunde i Brande søger vi en intern teamassistent til et længerevarende vikariat.
om stillingen
I stillingen bliver du en del af et større kommerciel Project Management-team, hvor du vil yde daglig support til dine kollegaer. Som intern teamassistent vil du have en central rolle i teamet, og dine primære ansvarsområder vil omfatte følgende:
- Koordinere rejseplaner og -reservationer for teamet
- Sikre, at rejseomkostninger overholder virksomhedens retningslinjer
- Bestille IT-udstyr
- Assistere med bestilling og distribution af nødvendigt IT-udstyr til teammedlemmer
- Sørge for, at alle har de nødvendige værktøjer til at udføre deres arbejde effektivt
- Planlægge og koordinere sociale arrangementer og teambuilding-aktiviteter
- Udarbejde årlige budgetter og gennemføre analyser af månedlige budgetaktiviteter.
- Vedligeholdelse af stamdata
Derudover vil der forekomme diverse ad hoc-opgaver fra dine kollegaer.
om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for os, men vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra en koordinerende rolle, hvor du tidligere har berørt opgaver af koordinerende og administrativ karakter.
Derudover er følgende essentielt:
- En positiv og proaktiv holdning
- Fremragende organisatoriske færdigheder og evnen til at jonglere med flere opgaver
- God kommunikationsevne i dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
- Evne til både at arbejde selvstændigt og som en del af et team
- Erfaring med ERP-systemer - SAP vil være en fordel
du tilbydes
Der er tale om et vikariat på 37 timer ugentligt. Opstart ønskes hurtigst muligt og med en varighed til d. 30/09/2024
ansøg
Vi leder efter en medarbejder, der kan starte hurtigst muligt, så send gerne dit CV snarest direkte via vores hjemmeside. Vi inviterer løbende til samtaler, og stillingsopslaget vil blive fjernet, når stillingen er besat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på mailen mie.larsen@randstad.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936083