Økonomimedarbejder søges til Sundhed og Ældre

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du er måske vores nye medarbejder hvis du….

Er struktureret, detaljeorienteret og kan bidrage til at sikre en solid økonomisk drift og samtidig motiveres af at skabe god ledelsesrapportering gennem analyserede data.

Trives med vekslen mellem drift og udvikling, og kan være med til at tænke spændende løsninger og se udviklingspotentialer på dit område.

Kan samarbejde på tværs og skabe fællesskab omkring opgaveløsningen ved at arbejde tæt sammen med lokalledere, distriktsledere, Sundheds- og Ældrechef og den centrale økonomiafdeling. 

Om du er HK‘er, administrationsbachelor eller AC’er er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du kommer med viden fra økonomiområdet, og det vil være en fordel, hvis du har din viden fra stilling i kommunal organisation gerne Sundhed og Ældre eller regional institution. 

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Lønsumsstyring 
  • Data træk og analyser
  • Indsigt i budget- og regnskabs processer
  • Udvikling og drift af ledelsesinformation med månedlig dialog med lokallederne
  • Bidrage til projektadministration af eksterne projekter
  • Ad hoc opgaver, som eksempelvis betaling af fakturaer 

Vi forventer, at du med dine kompetencer: 

  • Har kendskab til SD-Løn, ØS Indsigt og Targit Anywhere er det en fordel, men ikke et krav.
  • Har viden om fremskaffelse og anvendelse af data fra forskellige datakilder
  • Kan se de økonomiske perspektiver og konsekvenser for de enkelte områder og afdelinger
  • Har stor indsigt i analysemuligheder i økonomisystemet og kan omsætte data til skriftlig og mundtlig formidling 
  • Brænder for at skabe resultater og udvikling ved budget- og analyseopgaver
  • Er samarbejdsvillig, serviceminded og arbejder struktureret og kan jonglere med flere opgaver samtidig

Vi tilbyder:

  • En ny og spændende stilling i et team, som vi udvider og udvikler med målet om høj grad af ledelsesunderstøttelse
  • Et job hvor du får et tæt samarbejde med ledelsen i Sundhed og Ældreafdelingen
  • Et job hvor du skal være med til at udvikle og ibrugtage nye økonomiske redskaber bl.a. lønsumsstyring og datatræk/analyse

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt med start 1. januar eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår sker i forhold til gældende overenskomst. Ansættelsessted er Brande, men der vil være arbejdsdage/møder i andre dele af kommunen. 

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Madjyden, Administration og Udvikling, Dorthe Vogt Rasmussen på 30670012.

Ansøgning:

Send din ansøgning, CV og relevante dokumenter senest d. 16. november kl. 12.00. Vi afholder ansættelsessamtaler d. 21. november i tidsrummet kl. 9.00 -13.30.

Du bedes sende din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” og vedhæft din ansøgning og dit CV. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Brandlundparken 1, 7330 Brande

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931024

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet