Økonomimedarbejder søges til Sundhed og Ældre

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du er måske vores nye medarbejder hvis du….

Er struktureret, detaljeorienteret og kan bidragetil at sikre en solid økonomisk drift og samtidig motiveres af at skabe god ledelsesrapportering gennem analyserede data.

Trives med vekslenmellem drift og udvikling, og kan være med til at tænke spændende løsninger og se udviklingspotentialer på dit område.

Kan samarbejde på tværs og skabe fællesskab omkring opgaveløsningen ved at arbejde tæt sammen med kollegaer, lokalledere, distriktsledere, Sundheds- og Ældrechef og den centrale økonomiafdeling.

Om du er HK‘er, administrationsbachelor eller AC’er er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du kommer med viden fra økonomiområdet, og det vil være en fordel, hvis du har din viden fra stilling i kommunal organisation gerne Sundhed og Ældre eller regional institution.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Fakturabetaling
  • Budgetopfølgninger, herunder rådgivning til ledelsesområdet
  • Bidrage til projektadministration af eksterne projekter 
  • Bidrage til udvikling af økonomiopgaverne

 

Vi forventer at du med dine kompetencer:

  • Har kendskab til administrative systemer. Har du kendskab til SD-Løn, ØS Indsigt og Targit Anywhere er det en fordel, men ikke et krav.
  • Har erfaring i fakturabetaling og udarbejdelse af budgetopfølgninger.
  • Kan se de økonomiske perspektiver og konsekvenser for de enkelte områder og afdelinger.
  • Brænder for at skabe resultater og udvikling ved budget- og analyseopgaver.
  • Er en god teamplayer, er serviceminded og kan arbejde struktureret med mange opgaver samtidigt.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling i et team, som vi udvider og udvikler med målet om høj grad af ledelsesunderstøttelse.
  • Et job hvor du får et tæt samarbejde med ledelsen i Sundhed og Ældreafdelingen.
  • Et job hvor du skal være med til at udvikle og ibrugtage nye økonomiske redskaber.

 

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen er fast og på 37 timer ugentligt med start fra 1. marts 2024 eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår sker i forhold til gældende overenskomst.

Ansættelsesstedet er Ikast-Brande Kommune, der vil være arbejdsdage/møder på forskellige lokationer i kommunen.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Madjyden, Administration og Udvikling, Dorthe Vogt Rasmussen på tlf.: 3067 0012.

Ansøgning:

Send din ansøgning, CV og relevante dokumenter senest d. 25. januar 2024 kl. 12.00. Vi afholder ansættelsessamtaler d. 29 januar 2024 i tidsrummet kl. 08.00 – 12.00.

 

Du bedes sende din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Brandlundparken, 7330 Brande

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966631

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet