Receptionsteamleder til en stor kundekontrakt i Jylland.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en serviceminded, fleksibel og team-orienteret receptionsteamleder til vores receptioner, placeret i 4 jyske byer. Stillingens omdrejningspunkt er ledelse af, og samarbejde med, vores dygtige medarbejdere, samt være bindeled til vores andre serviceområder og drift på kontrakten.

Der er tale om både fjernledelse og on-site ledelse.

I vores receptioner er vi stolte af, at vi:

  • servicerer ca. 15.000 gæster, håndværkere, udenlandske medarbejdere årligt
  • supporterer +7000 interne medarbejdere hos kunden
  • daglig arbejder med at yde topservice, uanset om kunden er ekstern gæst, intern medarbejder eller kollega

Vores receptioner er kendetegnet ved at være dygtige, selvkørende og stabile, med en høj ansættelsesanciennitet. Vi går ikke så meget op i hvilken baggrund vores receptionister har, vi tror på at personlig indstilling og adfærd, samt en lyst til at yde god service, er den vigtigste driver. Vores passion for den gode kundeservice skal gerne skinne igennem, vi ønsker at fremstå som de gode værter og ambassadører, og vi vil gerne møde gæsterne i øjenhøjde.

Compass Groups kontrakt med kunden omhandler daglig drift af serviceområderne reception, mødebooking, kantine og mødeforplejning, events og rengøring. Vi har samarbejdet med kunden i snart 18 år, og vi har løbende fået nye arbejdsområder. Vi arbejder sammen på tværs af flere faggrupper, og ønsker mere synergiarbejde/samarbejde, samt en følelse af at være ONE TEAM.

Du er den, der

  • leder, motiverer, udvikler og udfordrer ca. 15 medarbejdere
  • skaber sammenhæng mellem trivsel og produktivitet gennem tillid, samarbejde, involvering og anerkendelse
  • optimerer og udvikler arbejdsprocesser sammen med teamet
  • tager operationelt ansvar for sager, som ikke kan løses i teamet
  • trives med at være en ”medarbejdende” leder, der er tæt på den daglige drift
  • er fleksibel og bosat i Midt/Østjylland, da der vil være et kørselsbehov mellem lokationerne
  • er i tæt dialog med ledelsesteamet om kontraktens generelle udvikling og vækstrejse

Du har succes i rollen, når

  • dine medarbejdere trives og er med på at udvikle deres afdeling
  • kunden og gæsterne er glade og oplever kompetente, hurtige svar og løsninger
  • afdelingen følger Compass og kundes mål for afdelingen og udvikler sig positivt
  • driften kører planmæssigt
  • vi kan arbejde sammen med vores kolleger som ONE TEAM

Vi forestiller os, at du

  • har erfaring fra en lignende rolle og har arbejdet med service/administrative teams før
  • er dygtig til at opbygge og lede teams på en empatisk måde, men evner at være konsekvent, træffe beslutninger og implementere de udviklings og synergiplaner, som vi har i vores strategi
  • har en baggrund i service, da vores hverdag er centreret omkring de gode serviceoplevelser
  • er en stærk formidler, der kommunikerer ubesværet og klart, såvel mundtligt som skriftligt, på både dansk og engelsk

Vi ønsker stillingen besat senest 1. maj 2024.

Er du blevet begejstret af ovenstående beskrivelser, og kan du se dig selv i rollen som receptionsteamleder, så send via HR Recruit din ansøgning, CV og referencer.

Skulle du have uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive eller ringe til Birgitte Kronborg på birkro@cg.dk eller 5159 0760.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Compass Group Danmark A/S, Rued Langgaards Vej, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991645

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet