BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- Vil du lede regnskabsfunktionen i en velrenommeret virksomhed i solid vækst?
- Er du motiveret af data, regnskab og rapportering, og drives du af at bidrage til udviklingen af de bedste løsninger på sigt hos en af Danmarks førende producenter i stålbranchen?
- Har du gjort dig de første erfaringer med ledelse og kunne dette være det næste skridt i din karriere?
Så er det måske dig vi søger til en nyoprettet stilling som Regnskabschef til Give Steel A/S.
Regnskabschef med lysten til at arbejde hands-on med opgaverneSom Regnskabschef får du en central position med at sikre effektiv drift af virksomhedens regnskabsafdeling. Du får ansvar for 5 medarbejdere, der består af to regnskabsassistenter, en lønansvarlig og to controllere. Du får tæt samarbejde med og reference til virksomhedens økonomidirektør Gitte Højkrogh Duedahl.
Du får i stillingen stor mulighed for at sætte dit aftryk på funktioner og processer. Derudover bidrager du til at sikre de bedste løsninger på sigt, idet virksomheden har kontinuerligt fokus på udvikling, optimering og automatisering af arbejdsgange og -processer. Virksomheden står overfor en række spændende udviklingsprojekter og skal blandt ISO certificeres. Du vil være en naturlig del af denne rejse i tæt samarbejde med CFO, IT-afdelingen og Afdelingen for projektøkonomi.
Nøgleopgaver som Regnskabschef vil være:
- Kvalitetssikring og udvikling af gode processer indenfor regnskab/økonomi, herunder budgettering, månedsrapportering, likviditetsbudget og betalinger
- Daglig ledelse og udvikling af medarbejdere
- Sparringspartner for økonomidirektøren
- Revision og årsregnskab
- Ansvarlig for kreditorbogholderi – debitorbogholderi ligger i Projektafdelingen
- Sparringspartner for lønbogholderi for medarbejdere i udlandet
- Ansvarlig for skat og moms i ind- og udland
- ESG-rapportering – opbygning af den finansielle del
- Bidrage til udviklingsprocesser og automatiseringer
Vi søger dig, der har solid erfaring med økonomi og regnskab. Ideelt set har du solid baggrund som revisor og nogle års erfaring fra en lignende stilling – gerne hvor du har arbejdet med projektstyring. Ledelsesdelen er dog ikke afgørende, så du kan også komme fra en rolle som Financial Controller, så længe du har talent for og lyst til at tage ansvar for medarbejdere.
Uddannelsesmæssigt forestiller vi os, du kommer med en relevant videregående uddannelse som fx HD-R, cand.merc., cand.merc.aud. eller cand.oecon. Du taler og skriver flydende dansk og engelsk. Du har gode IT-kompetencer, herunder er du skarp i Excel og har gerne erfaring med D365.
- Som person trives du med at være hands-on på opgaver og har lysten til at deltage i de daglige processer
- Du er selvstændig og proaktiv i opgaveløsningen, og du sørger for konkrete beslutninger og handlinger
- Du har personligt drive, er god til at bevare overblikket og formår at håndtere forandringer og uforudsete ting i din hverdag
- Som person er du åben, ærlig og punktlig. Du sætter en ære i at tingene stemmer, og med din ordens- og detaljesans følger du op på dine opgaver
- Du er imødekommende med en professionel tilgang til andre, og du kommunikerer godt internt og eksternt på alle niveauer i en organisation
- Et job i en løsnings – og udviklingsorienteret virksomhed, hvor der er dynamik og kort vej til handling, stor tillid fra ledelsen og høj grad af medarbejderfastholdelse
- Udfordrende opgaver- end-to-end ansvar og stor grad af frihed i opgaveløsningen
- Karriere- og udviklingsplaner – virksomheden investerer i deres medarbejdere og i ny teknologi og arbejder hver dag på at sikre, at du trives og udvikler dine kompetencer
- Teamet – du vil opleve en uformel stemning og et godt kollegaskab med nytænkende og dygtige kolleger. Du får i høj grad mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne, og du vil opleve, at arbejdsglæde vægtes højt
- Socialt – sociale arrangementer i løbet af året
- Kantineordning – egen kantine med egen kok/madmor
- Gode ansættelsesforhold - med fleksibel arbejdstid og hjemmearbejdsplads
- On-boarding – et skræddersyet program, hvor du kommer rundt i alle facetter af virksomheden
Give Steel A/S er en førende leverandør af stålkonstruktioner i Nordeuropa. Virksomheden tæller 600 medarbejdere og har afdelinger på fem lokationer i tre lande. Virksomhedens hoveddomicil og produktion er placeret i Brande mens Salg- og Teknik er placeret i Søren Frichs Parken i Aarhus. Alle stålkonstruktioner er danskproducerede i et ansvarligt produktionsmiljø med hjælp fra avanceret robotteknologi på fabrikken i Brande.
Give Steels stålkonstruktioner bruges til såvel offentligt som privat byggeri, herunder data- og logistikcentre, sportsarenaer, industribygninger, erhvervsbygninger, samt til miljøcertificerede byggerier. På referencelisten er store anlægsprojekter og spændende byggerier som Light house i Aarhus, Isfjordscentret på Grønland og KB Hallen. Læs mere om konkrete projekter her: https://givesteel.com/referencer/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Smedegaard HR, Marselis Boulevard 1, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://smedegaardhr.hr-on.com/show-job/154408?linkref=119387&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861600